donderdag 27 september 2012

Loslaten en opnieuw verbinden

Vandaag was het weer zover de laatste donderdag van de maand .
De nieuwste editie van Spiritueel enzo staat weer online, die dit keer in het teken staat van CONNECTIE.

Ook ik mocht weer mijn bijdrage leveren voor deze mooie spirituele online krant .
Dit keer hoefde ik niet lang na te denken ik wist al snel dat ik wilde schrijven over met wie ik een connectie had !!
Ben je nieuwsgierig geworden waarover ik dit keer geschreven heb ?
kijk dan snel op ->> SpiritueelenZo <<--
De titel die ik gekozen heb voor mijn stukje is :
Loslaten en opnieuw verbinden.

Vasthouden en loslaten betekent alletwee dat je je toekomst er mee bepaalt.
Je toekomst wordt bepaald door wat je vandaag nog besluit te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert. Groetjes Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...